Een geslaagd schoolkamp voor groep 6/7/8

Afgelopen dagen zijn groep 6, 7 en 8 op schoolkamp geweest naar Lochem. Wat was het leuk!
Tijdens het kamp hebben de leerlingen van alles gedaan. Zo speelden ze klompgolf, gingen ze bowlen, deden ze mee aan een spannend potje Levend Cluedo en genoten ze van een gezellige filmavond.
Extra bijzonder was het bezoek aan de Gudulakerk. Daar kregen we een interessante rondleiding van een beiaardier. Na “six seven” meters omhoog te hebben gelopen, mochten de leerlingen zelfs zelf de beiaard bespelen. Hoe gaaf is dat!
Na deze unieke ervaring was het tijd om weer terug te gaan naar Haarlo. Daar werden we feestelijk opgewacht door de papa’s, mama’s en alle andere juffen.
We kijken terug op een fantastisch schoolkamp vol plezier, avontuur en mooie herinneringen!
Naar het overzicht