Op schoolreisje naar Bommel wereld!
Gisteren zijn de leerlingen van stamgroep 1, 3 en groep 5 op schoolreisje geweest naar Bommelwereld. Wat was het een fantastische dag!
Er was van alles te beleven. De kinderen genoten van spannende attracties, zoals de achtbaan, en konden zich de hele dag vermaken met allerlei leuke activiteiten. Ook de show van Olivier B. Bommel en Tom Poes was een groot succes. Er werd volop gekeken, gelachen en genoten.
Dankzij de enthousiaste kinderen en de vele leuke attracties kunnen we terugkijken op een zeer geslaagd schoolreisje. Een dag vol plezier en mooie herinneringen!
